söndag 24 januari 2010

Fototriss: klara, färdiga, gå

Klara, färdiga, gå..............passar ju bra för en sportfåne som jag :-) Mitt bidrag är väl inte precis någon sport.............men trötta blir dom. Brukar ni kika in här så känner ni igen motivet. Åtminstone den ena. Den med rött halsband är min Ester och den andra voffsan är hennes syster Blanka! Två ganska olika damer till sätt och utseende, precis som det kan vara i människovärlden alltså........

KLARA

FÄRDIGA


Kika in här och kolla på fler bilder.
**************
Nu bär det snart av till Idrottshuset, ännu en handbollsdag med lill-killen. Två matcher idag och han spelar på "linjen" så han lär vara trött när han kommer hem, men lycklig får vi hoppas :-)
Ha en fin söndag "wherever you are"........

21 kommentarer:

cat sa...

En jättemysig triss där du tolkat temat kanonbra:) Gillar andra bilden bäst för den innehåller en spänd förväntan:)

Eva-Lena Sjösteen sa...

Härlig lekfull bildsvit där jag käner igen rörelseschemat :D

Ha en fin söndag och hoppas att det går bra för sonen på "linjen"!

//E-L

Marie sa...

En busig lekfull triss! Härligt hur du fångat hundarnas lek.

Pillargontanten sa...

Busigt!

Jah Hollis sa...

Fin trisstolkning. Och hoppas det går bättre i handbollshallen i dag än det gick för Sverige i EM. :-(

Nettan sa...

Vilka härliga bilder du hade!

Härligt fågelkvitter i din fina blogg!

Ha det så gott // Nettan

Resa med Herbert sa...

Hej Anette!

Jättebra bilder på hundarna när dom startar leken.

Ja du har helt rätt, det är middag nu ;) Det var igår vi skulle varit hos barnbarnen i Kungälv men Matilda hade ont i halsen och feber, så vi åkte aldrig dit, jag är lite rädd för smitta, nu när det börjar hända lite grejer vad beträffar jobb för min del.Idag blir det väl lite pyssel framför datorn och kanske en liten promenad.

Du får ha en god middag när du är tillbaka efter handbollen.

Och du mer exotiska frukter kommer efter hand i min blogg Tillbaka till Göteborg.

Solvarma kramar från Irene

Pialotta sa...

Tänk att ha en hund.. så många trevliga foton det blir.. underbar triss på vovvarna.. Ester som filmstjärna.. toppen:-) Så hör jag en liten fågel här..Trevligt:-) Kram

Paula sa...

Fin triss.. Hoppas det går bra för dom i handbollen.

IreneL sa...

Härlig fartfylld triss på lekande hundar! Underbara bilder! / Irene

Lena/isklockan sa...

Mysigt när hundar busar. Bra tolkat. Kram

ormbunke sa...

Härlig triss med hundarna.
Hoppas att det gick bättre för sonen i handbollen än för de svenska herrarna som åkte ut.Trist. Ha en bra fortsatt söndag. Anita

Utan Fokus sa...

Rolig triss med hundarna, man känner att det är nåt bus på gång :)

Cyrran sa...

Så fina de var vofsarna! Dessutom lekte de ju på grönt gräs!!! Åh, vad jag längtar. Under tiden får jag köpa mig en dyr pensel som inte lämnar strån i mina renoveringsobjekt! Tack tipset, Anette!
Kram
/Cyrene

Ingrid sa...

Hundarna ser så härliga ut.
Verkligen i startgroparna och färdiga för att mötas
Härliga bilder
Kram Ingrid

Kjell E sa...

Vilken bra triss.
Och hundarna är med på noterna!
Fina bilder på två avhållna vänner.

Lillaviola sa...

Så mycket kärlek och bus=)
Bra tolkning!

Anni sa...

Ja jisses, med hundar i närheten har man väl aldrig brist på motiv? Härlig triss!

Ulrica sa...

Bättre än så kan det inte visas. Hundar kan verkligen "leka" klara, färdig, gå-leken :)

Monica sa...

Kanon fina bilder. Hundarna ser ut att gilla varandra och ha roligt....
Tjing
MOnica

Marie Leya sa...

Haha, de ligger verkligen i startgroparna för fullt bus. Härliga bilder!