onsdag 2 december 2009

Adventskalender: 2 december

Dags för lucka 2...............jag har valt en bild på min lilla stad i fiberoptik! Fiberoptikpynt kan nog dela upp folk i två läger.............antingen så älskar man det eller också så hatar man det!
Själv älskar jag det - i lagom dos! Så det enda jag har är denna lilla stad med en tåg som går runt. Man kan skymta det i den vänstra tunneln!

Inatt har det varit -9 grader hos mig. Så vackert och rimfrostigt ute och nu ska jag strax gå ut med Ester. Vi har bara väntat på att solen ska börja skina och nu kan jag skymta det härliga solljuset. Klicka gärna på bilden nedanför och kika in hos Marie


Idag ska det bakas lussekatter...........

1 kommentar:

Marie sa...

Den är fin din juldekoration :-). Här har det också varit kallt i natt så precis som hos dig är det frost och solen tittar äntligen fram. Prommis med Nikon blir det idag på min lediga dag. Sen ska jag passa på att slå in klappar när jag nu äntligen är solo. Ha en fin dag vännen.