onsdag 3 februari 2010

Måste ju bara testa "signaturen" och då får det bli lite "trädgårdsporr"!!

Jag har sett att så många har fina signaturen, så det var jag ju tvungen att testa!  Så jag passar på att visa lite blombilder så här mitt i alla snöyra................Dessa bilder är speciellt tillängnade dig Gittan! Du älskar ju rosa ;-D................(hon gillar inte alls rosa blommor - om ni nu inte känner Gittan)
Petite Lisette heter denna ros och jag köpte den på Rosariet i Jönköping för 40:-!
Det här är faktiskt en vallmo! Kan man annat än älska vallmo...........så många kombinationer det finns.......

....den här ser ju lite kul ut!
Tillbaka till rosorna..........Ferdinand Pilchard har jag för mig att denna heter ..........
....och denna vackra knopp tillhör senaste favoriten Louise Bugnet.

Nu ska jag trycka på knappen och se om min signatur fastnar..........

12 kommentarer:

Anette sa...

Jamen, titta så tjusigt det blev med signaturen!

Maria sa...

Jätte tjusigt!

Monica sa...

Jamen så fin!
Hur fixade du den? Är det något man fixar själv?
Underbara rosor, den vita med mörkröda kanter,,den blir nog en måste ha ros dvs placeras på min önskelista..
ha en go kväll Kram MOnica

Ingela´s blogg sa...

Snyggt med signatur. Jag borde nog skaka grenen men den är fin också med snö på. Tror det var ett rådjur där och smakade lite på grenarna så nu har jag inte så mycket snö att "bevara" det är bara att ta fram skyffeln och skotta sig fram till grenen. Go kväll

Moments of photography sa...

Snyggt med signaturen.
Rosorna är så söta...vilken färg som helst....

Ha det bra i snön.

Ninne sa...

Rosor i ett spruket... är alltid rosor..Den vita m rosa ränder MMM
Signaturen var ju verkligen passande. Får nog försöka fixa en.
Det blir väl inneväder i morg.också såå
Kram Ninne

Rosor och ruiner sa...

Ja, den fastnade, snyggt! Snyggt är även alla rosa blommor - hur kan man inte gilla rosa blommor..=)

Lena/isklockan sa...

Ja den blev jätte söt, signaturen. Det är så fint med rosa blommor. De är vackra de du visar. Kram

Petit Eyekiss sa...

Wov! Precis vad jag behövde titta på idag, Rosor, rosor,värmer i snöstormen.
Jag vill också ha fin signatur....

Susie på Stjärnarve... sa...

Nu har jag äntligen hittat hit till dig, men......någon signatur kan jag inte se - endast ett kryss!
Men jag ser ju "trädgårdsporren" och texten i alla fall, vilket är det absolut viktigaste. Kram Susie

gittan sa...

Men vilka fulingar "asg" Tack för dom hörru! Jag har också gjort en signatur men får inte till riktigt var den ska stoppas in i mallen för att jag ska slippa (och glömma) att hämta den i mina dokument till varje inlägg. Din var ju jättefin med de små hjärtana, du har nog hittat en roligare sida med sånt än vad jag gjort! Ha en bra dag / kram gitta

gittan sa...

Jag besvarar signaturfrågan själv =) Vi har inte alls varit på samma ställe, nu ska jag undersöka "ditt" och se om jag kan få till både en snyggare signatur och en som fastnar i bloggen "skrattar" Ha det..