söndag 24 februari 2013

Än så är det långt till vår...........

Ännu en vinterhelg är snart till ända..........ska strax åka i väg till Friskis igen. Är så glad att jag har kommit igång igen och att det funkar med ryggen. Känner mig 10 år yngre, nåja det var kanske att ta i ;-)

Så här såg det ut för några dagar sedan utanför mitt "datarumsfönster"! Som ni ser så är det långt ifrån vårlikt.....

Till slut kom ju solen fram idag, lagom till att det var dags att gå ned igen. Men jag hann ju plocka fram kameran. Tänk vad solen kan hitta på i motivväg!


Ha en fin vecka!

3 kommentarer:

samson sa...

vad kul att det funkar med din rygg
vi har inte sett någon sol och då är det bara 3mil härifrån och upp till dej men det är ju ofta som solen skiner i stan la jag märke till när jag höll på att åka upp till koloninstugan
ha det så bra
maggan

trädgårdsdrömmar sa...

Vi har haft sol större delen av dagen Härligt.Kram

Elzie sa...

Ja, nu vill vi väl ha vår - eller? Åtminstone kunde väl solen titta fram en stund, men inte ens det. Mulet och grått är det. Behöver lite sol för att komma igång känner jag.
Vilken vacker solbild du tagit.
Hoppas du har en fin dag.
Kram Elzie