torsdag 27 augusti 2009

Tordagsreflektion v 35

Torsdag igen och dags att reflektera över veckan som gått. Min reflektion blir att jag äntligen har kommit igång med träningen igen. Jag är en trogen Friskis och Svettis-besökare. Men på vårkanten blir det sämre med besöken. Det är så mycket annat då........skolgrejor, kalas mm.mm.
Följden blir att man lägger ned träningen och följden är det blir att man inte tränar på hela sommaren! Så förra vecka drog det igång...........danspass, afrodans och vanligt medelpass blir det som gäller denna termin. En annan följd av att träningen börjar är TRÄNINGSVÄRK. Ajajaj, så ont jag har haft........afrodans är jättejobbigt (jättenyttigt!) för låren........men idag kan jag faktiskt gå något så när........

Andras reflektioner kan du läsa om här


8 kommentarer:

Marie sa...

Ursäkta men jag måste faktiskt småle när jag läser ditt inlägg. Kan se dig framför mig när du vacklar fram med värkande lår ;-).
Duktigt att du kommit igång och afrodans låter ju bara hur kul som helst.

Anonym sa...

Härligt!

Afrodans är jag också sugen på att testa.

Nina Xi Fotoblogg sa...

Bra bild, reflekterar verkligen din vecka med påbörjad träning igen! En elgoe till dig att du lyckas komma igång igen! Om jag lägger av träningen är det SÅ segt att komma igång igen : )

PollyJo sa...

Jag ska börja i september för jag bara måste ha en lååång semester!
Och ditt inlägg om foton på de olika tema som dyker upp säger jag bara fortsätt!
Du är en jätteduktig fotograf och alla som är med är lika värda.
Sen håller jag med om att en bild som inte är redigerad är inte dumt alls.
Carina

Emma sa...

Ja nu sätter vi igång igen! Tycker jag låter alldeles förtäffligt! Har också haft en nedgång träningsmässigt under sommaren, men som sagt var så börjar alla roliga pass nu som kan springa på vareviga kväll (nästan) :) Heja oss!

Helena sa...

Kul att du har kommit igång med träningen igen. Jag borde också träna, men jag är alldeles för slö... :/

Viola sa...

Jaha där ser man motion...hmmm fast det är skönt när man väl har gjort det!

Bra gjort!
Hej från mig/ Viola

Anonym sa...

Duktigt av dej! Jag börjar med linedance träningen i morgon!