fredag 27 mars 2009

Musikfoto - det här sjunger jag i bilen.......

för i duschen sjunger jag aldrig! I bilen sjunger jag ibland och den här sången plågar jag min omgivning med i bland, för det är en sång jag gillar...........den är särskilt kul att "plåga" barnen med en sömning vardagsmorgon ;-)




En riktig må-bra sång!

Bilden jag har valt är en godmorgon-bild, från en sån där magisk sommarmorgon när jag gick på promenad med Ester.

Fler musikfotobidrag finns det här

Hoppas ni får en vårlik lördag!




18 kommentarer:

Rajson sa...

Små mysig låt, kanske rena mardrömmen för de morgontrötta!?
Fint ljusskimmer i fotot.Def. god morgon och det hoppas jag att det blir imorgon när jag ska errövra kungliga huvudstaden med kameran!
Ha det gott!

eva b sa...

Mycket bra låt! Synd att det inte gick så bra för dem! Men det är en låt man vill dansa till.

Sallys Planet sa...

Hm, denna har gått mig obemärkt förbi trots att jag aldrig missar en melodifestival...Förstår dock att den kan sätta sig som klister i huvudet.
Din bild på den trolska skogen är jättevacker!

Mvh/Sally

Anna tassar in.. sa...

Ja men himmel man blir verkligen glad..den är så söt som socker..godmorron på dig Anette..du jag blir verkligen glad av alla dessa musikfoton..ditt bidrag här får mig att sjunga med..mmmm så härligt va..:)och du...bilden är förförande..

Husbilen Credo sa...

Bilden är fantastisk och låten har jag inte hört tidigae men passar perfekt till bilden.
Må så gott denna arla morgonstund.

Marie sa...

Hi, hi kan se barnens miner när du gnolar på denna låt och de sitter trötta :-). Ja det är en fin låt. Fin bild visar du oss också. Ha en bra lördag.

whatthefuckdotcom sa...

Härlig låt och extra roligt att du "plågar" barnen med den, fniss ;)

anneli sa...

Javisst! Härlig morgonpromenad till den låten. Den var verkligen bortglömd hos mig - tack för den! Nu vet jag vilken melodi som följer med mig in i frukosten :) Härligt! Ha en bra lördag!

Mia sa...

Två fantastiska artiste och en goooo låt! Godmorron på dig!!

Liz1e sa...

vilket bra "väcka-barnen-i-bilen"-tips!!! Fantastisk bild också:)

Anonym sa...

Och nu har du plågat mig en sömnig lördag... ;-)

sinneskatten sa...

Det som är så skoj med de här inläggen är att man får höra så olika bidrag.
Den här har jag aldrig hört.

Pialotta sa...

Den hade jag alldeles glömt ju.. godmorgonsång verkligen:-)
Inte mina favoritsångare precis, men sån tur átt smaken är som baken så vi får den här mångfalden..
Jag tog oxså en lite så där knäppis, men jag tycker den är skön:-) Ha de gott o mysig fredagskväll:-)

Namn: Eva sa...

Denna har jag ALDRIG hört förut ... kul med lite nytt! VAcker ljusstrimma du lyckats fånga under din morgonpromenad!
/Eva

Pia sa...

Uno S. har en fantstiskt fin pipa!! Ingen favvolåt men det gör inget när han sjunger!!! Fotot är skönt! Må bäst!

anemonen sa...

Fin låt. Den blir man ju glad av.

12 sa...

Запчасти для прицепа НЕФАЗ
Автозапчасти
Download programs and games
Info Linking
Linking links
Bitcoin faucet
Auto BLOG

Twelve sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.