fredag 27 mars 2009

Fredagsfärg: BRUN och SVART

Fredagsfärgerna denna vecka är BRUN och SVART! Ester i ett nötskal, svart päls och stora bruna ögon! Dessutom är det en min bruna jacka på bilden! Faktiskt har jag tagit kortet också, bara sträckt ut armen och klickat och jag hade tur att det blev nåt.........


På denna bilden är Ester 2,5 månad.

Fler brunsvarta bilder finns det här.

Hos mig är det snöstorm och det är det nog hos många av er. Nu får vi bita ihop över helgen för i nästa vecka skulle ju vårvärmen komma tillbaka. För denna gång.........

TREVLIG HELG


24 kommentarer:

Bea sa...

Sötnos! Klappa Ester från mig :)
Ha en bra dag! /Bea

Eva-Lena Sjösteen sa...

Den här bilden bara älskar jag :)

Ha en fin fredag/E-L

ps, *ler* ja, det var passande färger för mig den här veckan...

Marie sa...

Ester är fotomodell idag och en mycket söt sådan. Jättefin bild som passar perfekt. Ha det bra idag, fredag och allting :-)

Mamma Russin sa...

Åh så söt.. Vad fin hon är lilla Ester, kram

Nukke sa...

Ser ut som en snäll hund :)

Wickans värld sa...

Så smart! Hon ser verkligen snäll o gosig ut!

Anonym sa...

Gullig hund, han ser så snäll ut. och vilka vackra ögon. /Amanda

Anonym sa...

Ester har lika snälla ögon som en riesen :)
Det blev väl bra skärpa!
Jag har också en kompaktkamera men som jag kan göra olika inställningar på :)

Liz1e sa...

åh, vad snäll hon ser ut:)
tiggarproffs va'?

Cecilia Artista sa...

Jaha - Ester är med i dag med. Roligt! Jag förstår att ni båda längtar efter värmen. Men den kommer ju!

Kerstin sa...

Jättefin bild. Hundars ögon är jag svag för. :)
Ha en fin helg.

Veronica sa...

Söta rara Ester! Så söt och avslappnad!!!
=)

Anonym sa...

En glad och härlig bild, med en jättesöt modell:)

anemonen sa...

Oj en sötnos till på temat. Söt är den och visst förtjänar den att visas upp här.

Jah Hollis sa...

Charmig hund må jag säga. Här i Skåne har det slagit om till milt och ganska soligt nu efter att det regnat hela natten.

Anonym sa...

Goá Ester!
Idag är det katt hos mig!
Ha en skön helg med mycket snö!
*Fniss*

Myra sa...

Alldeles livsfarligt söt. Gulllig bild och de rätta färgerna på plats. :)

Anonym sa...

Oj så söt hon är /marie

Photos by Storm sa...

Vilken sötnos. Hoppas snön har lugnat sig. Här är det 7 plusgrader just nu och jag hoppas du får det också så att snön försvinner en gång för alla/Lis

Anonym sa...

Men guud vilken söting! Underbar bild.

Monica sa...

Ursöt fotomodell för temat brun och svart :)
Tjing
MOnica

Njut i din trädgård sa...

Så himla söt!!! Liknar min Lady ganska mycket i ansiktet! Vi har en söt STOR kille, samma ras som Ester tror jag. Från Zantana.

Trevlig fredag!

Pialotta sa...

Fin liten Ester du har:-) Men vad är det hon har i pälsen.. en liten sticka?
Ha de gott/Pialotta
Ps. Men visst är det kaffe hos mig;-) Ds

whatthefuckdotcom sa...

Å så fin vovve, ser lugn och fin ut... jag hoppas skenet inte bedrar ;)