måndag 27 april 2015

Det är dags.....

att ta en paus från bloggandet..........ja, det har ju pågått ett tag och frågan är om den inte blir för evigt.....vi får se. Kanske kommer lusten tillbaka när vintermörkret faller på...........
 
Här kommer lite bilder från trädgården, där blommar hyacinterna för fullt just nu.
 
Jag håller till en del på Facebook (bland annat i trädgårdsgrupper) om någon vill "träffa" mig i cyberspace i fortsättningen. (länken går till min profil).....
 
 
 



 
Så om vi inte hörs igen här på bloggen så vill jag tacka alla som har besökt mig här. En del av er har jag ju också fått träffa i verkliga livet!
 
Kram och ha det så bra!

9 kommentarer:

lavendia sa...

Synd, för jag har uppskattat dina inlägg. Men jag har haft likadana tankar själv, så jag har stor förståelse för det. / Britt

Menageriet sa...

Nej, så trist!
Men jag ska kika in på Din Fb-sida och förutom blommorna, så kanske Du skriver lite om Prinzessorna.
Själv har jag ju flyttat till lgh och har ju ingen trädgård att sköta om längre, men det har vart jätteroligt att läsa Din blogg och titta på Dina fina bilder!
Lycka till i fortsättningen och vi hörs!
Kram

Elzie sa...

Ljuvliga hyacinter. De på första bilden gillade jag särskilt.
Tråkigt om du inte kommer tillbaka hit, men jag får väl träffa dig på fb istället. Fast det blir inte samma sak känner jag.
Ha en fin kväll.
Kram Elzie

gittan sa...

Jag har full förståelse men samtidigt är det lite ledsamt att snart alla gamla TB-bloggvänner lagt bloggen i träda. Vi syns på fejan iaf /Kram gittan

Växthusträdgården sa...

Ja, känner man att det är dags så är det bara att ta steget och sluta!
Själv har jag gjort ett inlägg per år under några år, men i år finns det chans att bloggen lever upp igen :)
Ha det fint!
Kram!
/Annastina

Agneta sa...

Wow, vilka foton! :)

Charles Williams sa...

I am obliged to you for sharing this piece of information here and updating us with your resourceful guidance. Hope this might benefit many learners. Keep sharing this gainful articles and continue updating us.
Book Online bus tickets from Redbus .

AllHelplineNumber sa...

We would like to tell you that we do not care about the size of the problem and we will happily solve your problems no matter how small or big the issue is. We are providing our Norton tech support number 1800-382-3046 to our customers .On the other hand if you go to third party for the solution then it is pretty good chance that they will charge you but not in our case because we are provide free of cost services to our customers and we try to provide them this service as fast as we can.

All Customer Service Number sa...

Epson printers incorporate a flexible line of shading inkjet and ink-eco tank arrangement models for the home, home office, private venture, and business workgroups. The printers incorporate across the board models with print, output, fax, and duplicate capacities, multi-work (MFP) models with print, sweep, and duplicate abilities, and print-just models. Get assistance from Epson printer support, click on the link
Epson Printer Customer Support
Epson Printer Support 24*7