fredag 22 augusti 2014

Tema fredag: Häftigt

 
Nu är det höstlikt väder och man har tid för bloggandet igen! Tema Fredag var ett tag sedan jag var med på...............
 
Häftigt ska vi visa idag..........en av mina favoritplatser är London. Hela London är ju häftigt och jag älskar verkligen mixen av urgammalt och hypermodernt. I somras var jag och mina "smågrabbar" här igen och denna gång besökte vi den urgamla Tower of London och lite senare samma dag åkte vi den supersnabba (och häftiga!) hissen upp i The Shard, skyskrapan ni ser på bilden. Där upp på 72:a våningen är det verkligen en helt fantastisk upplevelse att titta ut över London.
 
 
Kika in hos Carina och titta på fler häftiga bilder.
 
 

7 kommentarer:

Britten sa...

Huvvá, för att vara på 72:a våningen! Får man inte svindel där?
Så fin header Du har gjort! Jättefina blommor!
Har flyttat min blogg och Du hittar mig i profilen.
Ha det så gott! :)

Semester & Mat sa...

72:a våningen, det låter otroligt högt i mina öron. Vet inte om jag skulle vara så modig att spana på utsikten där även om det skulle vara häftigt :)

Lena/isklockan sa...

The Shard får jag och min yngsta ta nästa gång. Och även Harry , har vi tänkt . Bra med tips .Kram

Violen sa...

En häftig upplevelse att åka så högt upp med en snabbgående hiss men vilken fin utsikt du fick!
Ha en bra dag!

Marja sa...

Så häftigt! Dit upp vill jag också fara nästa gång jag är i London. Fast jag kommer väl att svimma av skräck halvvägs upp.:)
Håller med dig att London är en häftig stad. :)

Anni sa...

Aha! Det skulle jag känt till, hissen alltså! Den missade vi minsann!
Men absolut, jag håller med dig, London är bara SÅ häftigt! Upphör aldrig att överraska!

Inger Marie sa...

Så flott motiv fra London!
Og din header var sååå fin:)
Ønsker deg en fin ny uke:)