onsdag 12 augusti 2009

Ordlös onsdag - stilla


Fler tysta och stilla bidrag finns det här.

20 kommentarer:

Anonym sa...

Så rofyllt!

Bea sa...

Fin bild och mycket passande till temat!
Ha det gott! /Bea

annette sa...

Många av oss sammankopplar tydligen vatten med stillhet, och Din bild ger mej verkligen en känsla av stillhet.

Ha en bra dag!

annette

Husbilen Credo sa...

Här inbjuder till en stunds vila eftertänksamhet så rofyllt foto ab stilla.
Ha de gott!

christina sa...

Här flyter vattnet stilla och ger vackra speglingar.

/christina

Nettan sa...

OH! vilken HÄRLIG bild på stillhet,
Så rofull....
Ha det gott // Nettan

Veronica sa...

Stilla ro, klockrent!!!
=)

ormbunke sa...

OH så vackert! Där skulle jag gärna sätta mig ner och bara njuta av stillheten. Anita

Vittran sa...

Vackert och rofyllt.
Trevlig onsdag!

Cecilia Artista sa...

Din bild utstrålar verkligen stillhet och tystnad. Där skulle jag gärna sitta en stund och njuta!

Susanna sa...

En spegelblank sjö eller kanal, finns det något vackrare!
Och att det är spegelblankt visar verkligen på stillheten :-)

Karin Berg sa...

vackert och solen som blänker i vattnet man nästan "ser" hur stilla det är.

Photos by Storm sa...

Härliga speglingar i det stilla vattnet/Lis

Pockethexan sa...

å vilken vacker bild ett sagoland...

<;}

PS skriv gärna igen hos mig o dela med dig av dina boktips o tankar i pocketformat eller för att få tips o idéer.DS

Anonym sa...

Vilken vacker bild med stillhet.

strömma

Pialotta sa...

Att fånga de rätta ögonblicken är inte lätt, men du lyckades få till en helt enorm bild med så mycket stillhet i:-)

marie roxbro sa...

Så vackert

Henry sa...

Man riktigt känner stillheten!

Wicke sa...

...kan bara instämma med föregående. Där vill jag sitta och lugna ner mig lite..

Resa med Herbert sa...

Hej Anette!

En så underbar och stilla bild, jättevacker.

Hoppas att du har det riktigt gott nu när allt börjar gå tillbaka till det normala igen.

En skön helg önskar jag dej,

Solvarma kramar från Irene