onsdag 22 juli 2009

Ordlös onsdag - svalkande

Fler svalkande bidrag finns det hos Akson

14 kommentarer:

Anette sa...

Ett svalkande dopp här behövdes efter en lång promenad i över 30 graders värme!!
Från Krka nationpark i Kroatien.

Cyrran sa...

Hej på dig!
Kul att hitta dig här, har öven jag tröttnat på krånglet på trädgårdsbloggen, tyvärr.
Hoppas att Esther mår bättre idag och att hon kryar på sig snabbt!
/Cyrene
(Waerns trädgård)

Lillebeth sa...

Du, det var otroligt vackert. Dit skulle jag verkligen vilja resa. Kroatien verkar härligt på många sätt.

Handarbete/Pyssel sa...

Otroligt vackert!
Hade varti trevligt att åka till Kroatien!!

jeanette sa...

Vackert.

Olga T sa...

Här hade jag GÄRNA svalkat mej!!

Resa med Herbert sa...

Hej Anette!

Ja om jag hade varit ute och vandrat i bergen, då skulle jag till och med hoppa i. Jag är väl ingen badkruka precis, är jag väl i vattnet så kan jag ligga och kajka fram och tillbaka i långa stunder.

Snygg bild.

Solvarma kramar från Irene

Henry sa...

Ser skönt ut!

Nettan sa...

Skön SVALKANDE bild!
Hoppas ni hade det skönt i Kroatsien.

Ha det gott // Nettan

Ninni sa...

Vad skönt det ser ut att få svalka sig i det turkosa vattnet! Ni ser ut att ha haft en skön semester i Kroatien. Hoppas Ester mår bättre nu!
Kram Ninni

AnnCharlotte sa...

Jag halkade i här och ser en bild på ett ställe som jag har varit på...visst var det härligt att bada där;)

anemonen sa...

Både vackert och svalkande.

Bea sa...

Oj, det ger säkert rejält med svalka!
Men sååå vackert och mäktigt!
Ha det gott! /Bea

Veronica sa...

Härligt svalkande =) Kikar bara in och kollar hur du har det och om du lever. Länge sedan vi skrev till varran =) Härliga semesterbilder. Gillar dem skarpt och vilka fina blombilder du fångat.
Ha det så gott kram =)