fredag 24 juli 2009

Fredagsfoto: moln

Jag älskar moln. Härliga somriga vita "fluffmoln". Kan sitta och titta hur länge som helst på dom och massor med kort har jag tagit...........Men moln är ju mindre kul när de skymmer en vacker utsikt, som på min bild från Berchtesgaden..........Vi besökte Hitlers sommarstuga "Örnnästet" för några veckor sedan och hade lite otur. Utsikten härifrån är fantastisk så det var synd. Vi har varit här förut, en helklar dag, så jag vet vad vi missade denna gång.......
fast det är ju lite häftigt att vara över molnen, utan att sitta i eff flygplan!!


Om ni inte är trötta på det "gråa jättemolnet" som är ute idag, så kan ni kika in hos Åsa och titta på mer moln! Nu måste jag till jobbet, så jag får kika in hos er i eftermiddag!

9 kommentarer:

Sussa sa...

Vad häftigt! Kul att se molnen ovanifrån - det gör man inte varje dag. :-)

Maria Thorbjörnsson sa...

Sommarhej på dej-Må så gått
Maria

Maria Thorbjörnsson sa...

PS-läste om Ester-har hon blivit bättre-vi gör ju allt vad vi kan för våra "barn"-Maria DS

Cecilia Artista sa...

En härlig bild på molnet!

Kerstin sa...

Wow, vilken häftig bild. Snyggt jobbat! :)
Ha en fin dag.

sinneskatten sa...

Vilken vacker ovan moln bild.
Måste vara härligt att se det utan att flyga.

Bea sa...

Moln kan vara en intressant studie också ;)
men nu har vi äntligen det jämn-gråa som vattnar min rabatter, så välbehövligt!
Trevligt veckoslut! /Bea

Anonym sa...

Att stå bland molnen är inte helt
illa heller *ler*.

Vilken intressant plats du var på.

Önskar dig en fin helg

strömma

Anonym sa...

Härligt, att vara uppe bland molnen är läckert. Snygg bild, även om du var ute efter något annat. Moln och berg brukar vara en bra kombination.