lördag 16 maj 2009

Musikfoto - flower power

Musikfoto flower power, blir det hippiemusik eller någon blomlåt. Hippiestiden minns jag inte alls (är det någon som gör det *skrattar*), har bara sett den på film. Så min tolkning av temat blir den här:




och bilderna är ju ganska självklara.




Igår var vi på Änglar & Demoner. Superbra. Action från första minut till sista, ingen risk att man somnade i stolen där inte. Det är ju annars en stor risk när sitter hemma och kollar på något! Idag blir det lite stadstur med kamera och hund. En del av familjen också förstås. Son 3 ska på "workshop" i sin nya skola (int. engelska skolan som ska öppna i vår stad). Spännande, nu närmar det sig.......

Solen skiner och himlen är blå, kan det bli bättre! Trevlig helg allihop och glöm inte att kika in på Musikfoto



5 kommentarer:

Rajson sa...

Ljuvliga foton du visar till en svensk modern vis klassiker!
Ha det gott i solen!

tallrotsmarie sa...

fin låt....och vackra gullvivor till, klockrent =)

Marie sa...

Har faktiskt inte hört den låten tidigare. var ju fin. Vackra gullvivor bjuder du på. Får mig att tänka på min bortgångna pappa som alltid nös av gullvivor ;-)

Anonym sa...

Jag hade inte heller hört låten. Den är helt OK, kul att höra något nytt!

foto CHIP sa...

Helt underbart!