fredag 13 februari 2009

Sju sanningar om mig..........


Jag har blivit utmanad av Helena att avslöja sju sanningar om mig ....


1. älskar godis! Helst Bassetts vingummi.


2. önskar jag hade utbildat mig till något trädgårdsyrke.....


3. vill gärna flytta till Italien eller Schweiz när barnen har flugit ut.......


4. är egentligen lite blyg och ibland snudd på folkskygg (fast det är det ingen som tror)


5. fick operera bort blindtarmen på min 8-årsdag.


6. är väldigt rädd för ormar!


7. blir lite tokig på folk som inte håller tiden. Kommer alltid i tid själv (eller helst lite före bestäm tid.....)

Som vanligt ska man ju utmana någon (7 st) och som vanligt utmanar jag alla som har lust.......häng på!

Trevlig helg! Här ska det visst bli soligt och fint. Gissa vem som jobbar hela helgen...........


Inga kommentarer: