lördag 23 november 2013

Jag säger inte adjö - utan på återseende...

Diverse teknikstrul har gjort det omöjligt att blogga på ett smidigt sätt........min dator är ett gammal "tröskverk" och bredbandet har strulat också. Nu är åtminstone det fixat. Inte nog med det för sen vägrade Internet Explorer  att låta mig lägga in inlägg i "skrivläge" utan bara i HTML och det är faktiskt för tungrott för mig.........Så fick jag inte Google Chrome igen (har haft den förut, men den "kraschar" ibland...) och DÅ tänkte jag att det skulle funka perfekt men det tyckte inte datorn som inte ville ladda in alla bilder........

Så jag tar en paus i väntan på bättre (data)tider.........dessutom så börjar en hektisk period, med jobba fem helger på raken och lite extra i veckorna........

Så.......På Återseende!!

/Anette


6 kommentarer:

Bettina Bäck sa...

Jamen vi väntar troget här ute i Blogglandia! Har du testar Mozilla firefox? Ibland funkar den ena webbläsaren bättre än den andra. Varför? Ingen aning, lite dag från dag så där.

Husbilen Credo sa...

Åh, då förstår jag varför inte det blivit något bloggande. Du är välkommen tillbaka när allt ordnat sig för dig och datorn. Ha de gott så länge ...

Wickans värld sa...

Det var länge sedan jag bloggade själv o länge sedan jag kollade andras bloggar. Å nu när jag gör det (kollar!) är det många som ligger i träda eller har slutat! Det är lite synd, för det är så trevligt att titta in till er alla o jag hoppas att du får ordning på din dator (eller en ny!) snart så du kan fortsätta. Ha det gott!

Snäckskalsdalen. sa...

Det är en av de få gånger jag blir kallsvettig, det är när datorn inte fungerar för mig. Hoppas snart det blir OK!
Agneta kram

Pumita sa...

Hoppas att det lugnar ner sig för dig så småningom, både jobbmässigt och när det gäller datorstrul. Sköt om dig! :)

Inger Marie sa...

Bare innom for å ønske deg godt nytt år:))