lördag 14 november 2009

Musikfoto: vatten

När jag väl kom på det, så var valet självklart.......................det här är en riktigt favoritlåt! Lyssna och njut..................vilken röst han har!



0ch så min bild........lite vågor ifrån Haverdal.

******************

Sen måste jag bara få visa sonens bild. Han var i England i somras och han brås på sin mor :-) Han tog massor med kort.........på allt möjligt......skojiga skyltar, fönster och så en massa kort på vågor. Det var något som fascinerade honom där på kusten, alla vågor och tidvattnet!

Så varsågoda: fotograf Tobias Persson 12 år! Visst är hans bild fin *stolt mamma*
Nu önskar jag er en trevlig helg och kika gärna in hos Rajson och var med!

15 kommentarer:

sinneskatten sa...

Att sonens bild absolut är den bästa av dina vågor det är det ingen tvekan om, (jag är också en stolt mor)
Och Uno var ett av mina alternativ.
Njuter.

Anna tassar in.. sa...

Uno är så bra...jag älskar hans röst..och du vilka makalöst härliga bilder..hälsa Tobias att vi är imponerade..

Marie sa...

Mmmmmmm vilka härliga vattenbilder. Uno är bra och har oftast så fina tänkvärda texter.

Lillebeth sa...

Underbart, ryser;) Hälsa att bilden var toppensnygg! Verkligen!

Lena/isklockan sa...

Ska lyssna på låten senare idag. Är nyfiken på den. Men än så länge är det bäst att vara tyst . Datorn står i hallen upp på precis bredvid sovrummet där mannen sover än och Isabells rum så det är bäst att vara tyst en stund till. :)En riktig mästerfotograf är han din son. Menar du att det var tolvåringen som var på språkresa i somras?? Kram Lena/isis

marie sa...

jag gillar uno skarpt, underbar sångröst har han.
och vågbilderna är jättefina...
kul med sonen som tycker om att fota.

Lairama sa...

Härliga bilder båda två. Visst är det roligt när man delar intresse med barnen!

Uno Svenningson har gjort så otroligt mycket bra musik med många tänkvärda texter.

Lairama sa...

Härliga bilder båda två. Visst är det roligt när man delar intresse med barnen!

Uno Svenningson har gjort så otroligt mycket bra musik med många tänkvärda texter.

Lairama sa...

Härliga bilder båda två. Visst är det roligt när man delar intresse med barnen!

Uno Svenningson har gjort så otroligt mycket bra musik med många tänkvärda texter.

Christer sa...

Ja, vågor är härliga att gunga på om de är lagom stora, annars är de mäktiga att se på.

Mia sa...

Vilken duktig kille du har, underbart foto och Uno...ja, vad säger man...love it!

ormbunke sa...

Härlig röst och härliga vågor. Inte minst sonens bild men bilden från Haverdal gillar jag det är mitt favoritställe.
Apropå Sandhem som vi åker till på lördag så pratade jag med mitt barnbarn idag och hon sa att det var julmarknad där när vi kommer.
Ha en skön lördag. Anita

EnviroSheila sa...

Jag får dessvärre säga att jag tyckte bäst om sonens bild! Det är mer liv i den... Jättefin bild verkligen så mamma sträck på dig, haha ;)

Cyrran sa...

Så fina bilder! Din son brås definitivt på dig!! Stämningsfullt med låten också.. Längtar till sommar och havet!
Kram
/Cyrene

Rajson sa...

Uno är en av mina absoluta svenska favoriter så här smälter jag direkt.
Och Haverdal är ju nästan som "hemma i stugan"!
Ha det gott!