lördag 24 januari 2009

Min allra första.................

fick jag idag! Tack snälla Veronica! Egentligen skulle jag vilja skicka tillbaka en till dig för dina bilder är så fantastiska!



Men nu har jag valt 5 st andra som jag tycker är värda en award..............fast egentligen skulle man vilja ge till fler........


en härlig ny blogg med vackra bilder och många fina blomsterarrangemang
en mycket kreativ tjej med många projekt på gång
det ska bli så spännande att följa din husrenovering
här finns det alltid projekt på gång, trädgård och annat........
alltid kul att kika in här..............
**********************
Idag har jag sått en massa, blomstertobak i lite olika färger, en sommarrudbeckia som heter Cappuccino. Dessutom har jag skolat om mina penséer. Kul och rogivande att hålla på och "pilla" i jorden.......
Trevlig kväll!

1 kommentar:

Wickans värld sa...

Hahaha! Hade faktiskt tänkt lägga in ett "skärpning-inlägg" i helgen!! Kommer förhoppningsvis i morgon. Tack för utmärkelsen!
Jag behöver den verkligen för att komma igång!
Oj, har du börjat så redan.... Ja. o skolat ut plantor också! Jag får nog vänta några veckor... ja kanske tom månader. Bor på fel ställe...
En trevlig kväll till dig också, här kommer dottern strax hem o vi ska äta lite gott.
Kram / Wickan